Friday, April 13, 2012

Twinsie Friday ~ Fish Eggs ♥

Hola Chicas,

TGIF!!!!!!

We are back with Twinsie Friday YAY!!! We have been seeing a lot of these manis around lately, then Maria sent me a picture of a version she did on her sis...I immediately suggested we do it for Twinsie Friday..... so we decided to try it! Since we can't call this a "certain" type of mani because of legal action ahhaha which I think it funny and ridiculous, we decided this would be a fish egg mani :)

It was super simple and fast to do, I actually did it on my lunch break :-P Now I want to try it with different colors, not that I would actually wear this for more than a day or so!

Anyways how cute is this....








For the base color I used a Pink polish I already had on for a couple of days, post on that coming soon :), then just add the beads which I picked up at Michael's! All I did was mix them in a lil bowl then pour them over my nails while there was still a fresh coat of polish!

Hope you all have a great weekend.. Don't forget to stop by my TWINS page @ Nails Made Simple and check out her Fish Eggs Mani :-P

Til next time.....
XoxO

49 comments:

  1. Neat and gorgeous! I love the color combo, so springy!!

    ReplyDelete
  2. OMG this looks awesome ahhhhmazing! I need to try these, but I am pretty clumsy and can imagine them falling off all over the place! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is not so bad, I actually did these in my car and didn't make a mess at all .. I should be proud ahha

      Delete
  3. I love the colors in this. Definitely better than the single color ones I've seen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah not so thrilled about the single black color I have seen either, so I had to mix it up a bit

      Delete
  4. Your combination and neatness makes this really appealing!
    Well done!

    ReplyDelete
  5. Very pretty! I love the blue and pink combination :)

    ReplyDelete
  6. It's me again :). I know that I'm not the first who gave you it, but I also gave you the Blogger Appreciation Award :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay!!! thanks :) I'm hoping to post all these awards together soon :)

      Delete
  7. This color combo of "eggs" is right up my alley, love it!! (and I normally don't like the black caviar nails)

    ReplyDelete
  8. How difficult was this to take off? How annoying were the beads on your nails? DId they fall off easily?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well I only had it on for the afternoon, and I think since I didn't press hard when i did the beads on my nails a lot of them fell off on their own, then I just picked the rest. It was not as annoying as I thought it would be, I pictured them bulkier than they were! I would probably wear this for max 1 day, I don't think I could do more..

      Delete
  9. Love the colours you chose! Any tips for getting it so neat? I have a MASS of stashed microbeads that I've never used

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Allie, there is realy no trick to this, its super simple! Just apply your polish let it dry, then do a final coat, while still wet pour the beads over the nail, they pretty much set in place on their own, then just gently press on them so they can stick and your done :)

      Delete
  10. Bish i love the color combination <3 you did great .Specially since you did them in your car,all in one hour! . you are very welcome for pushing you to do the mani :) .lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. what can I say ... I have pure talent.. buahahha yeah I would had never tried this if it wasn't for you.. thanks a lot bish!

      Delete
    2. you can pay me in peanut butter, ya no tengo :(

      Delete
  11. let me add they remind me of cotton candy .. :D

    ReplyDelete
  12. How cute!! I've seen this "caviar" look done in white and in black, but I definitely like it more in color!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah it didnt look so cool in black or white then Maria showed me a pic of one with all colors and I had to try it :)

      Delete
  13. Looks gorgeous - I love those colours together! =]

    ReplyDelete
  14. I love the color of the beads you used! I have been seeing a lot of the fish egg mani. I am really going to give this a try!

    ReplyDelete
  15. I love this! I think it would drive me nuts though, I tend to touch my nails a lot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah yeah its annoying really, I kept picking at them

      Delete
  16. I have to say that seeing this look more and more makes me like it more and more.
    However, on my nails, I am afraid I'd eat them with my meals or keep dropping them all over the house ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah I kept seeing them, but I figured I would never wear something like it, but had to try it! I actually kept dropping lil beads on my desk, but I didnt press on them hard enough when I applied them, I got to the hang of it by the time I was doing my pinky nail so thats the one that stayed intact longer.

      Delete
  17. oo I love it! Howlongdoes it last and no top coat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I only kept it on for the afternoon, then I started picking at them, some of them fell off on their own the rest i picked off, it was not hard to remove them. and no top coat

      Delete
  18. Aghh these colors are ahmazing!! Need this mani in my life soon ~

    ReplyDelete
  19. wow these are amazing! i love those colors together!

    ReplyDelete
  20. Don't all tbose beads kind of get in the way?
    The effect is stunning, though.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolutely... but they are not as raised (bulky) I guess as they look in the pics... funny thing, I kept seeing some fall on my desk, then my ear was itching I went to scratch it and freaked out bc I was afraid a bead went in my ear hahahaa :-P

      Delete
  21. Adorable!! I love the two colors together!

    ReplyDelete
  22. Love the pink and blue combination! :)

    ReplyDelete
  23. i LOVE this look. the colors you chose remind me of candy shop but in 3d lol. looks great!

    ReplyDelete
  24. I like that it's multicolored! Really pretty :)

    ReplyDelete
  25. OMG! I'm speechless! UH-MAY-ZING!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  26. omg this looks so cool! I love the way this turned out! It seems so effortless and it looks amazing!

    ReplyDelete
  27. Omg! This is awesome!!! I need to find these
    glitters!!!!!!!

    ReplyDelete
  28. Aweeeeeeee!!!! I love how you mixed pink and blue for the caviar mani (uhm, yeah, fish eggs, ROFL). Yours is one of my favourite I've seen these days!!

    ReplyDelete

Don't be SHY, drop a line and let me know what you think... good or bad,I promise I won't come after you :-P!!! & Thanks for stopping by!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...